duminică, 24 februarie 2013

Dragoste

Cea mai frumoasa declaratie de dragoste : 
Ioan 4:10 "Si Dragostea sta nu in faptul ca noi am iubit pe Dumnezeu, ci in faptul ca El ne-a iubit pe noi, si a trimis pe Fiul Sau ca jertfa de ispasire pentru pacatele noastre ":...
O Dragoste mai perfecta,  nu a existat vreodata .
Toti oameni din jurul meu parca au uitat sa traiasca , toti sunt posomorati, cu fetele indreptate in spre pamant in fiecare zi oameni trec pe langa viata lor, nepasandule de ce se intampla cu ei cauta bani ,cauta impliniri in toate lucrurile lumi si dupa ce le dobandesc ... isi dau seama ca au trecut ani ,ca nu si-au trait viata, ca ar vrea sa intoarca timpul , ca nu sunt impliniti ,ca nu e deajuns ...
In loc sa cauti WOW  incearca sa cauti Ceva simplu . Intotdeauna simplu o sa ramana deoarece dupa un  wow mai vine unul si tot asa ,este trecator, dar simplu il poate avea oricine. Nu e greu! 
Concluzie : Dragostea se afla in noi trebuie doar sa cauti mai  adanc in tine . Poti fi fericit chiar daca nu ai nimic , esti simplu si fericit in acelas timp . Dumnezeu isi arata inca Dragostea fata de noi Bucura-te din plin de ea :)

2 comentarii:

  1. "Isi dau seama ca au trecut anii ,ca nu si-au trait viata, ca ar vrea sa intoarca timpul"...
    Cuvintele acestea mi-au atras atentia,pentru ca m-am regasit in totalitate in ele.Dragostea m-a facut sa uit de mine,de visele mele,de dorintele pe care vroiam sa le implinesc.Dragostea m-a aruncat la pamant,ea mi-a dat aripi si m-a inaltat spre fericire,DRAGOSTEA!
    Dar as intoarce timpul,sa cunosc macar o data o altfel de dragoste,una care sa ma implineasca...

    :*

    RăspundețiȘtergere