marți, 5 martie 2013

                                   Apus 

Am apus ...
Niciodata nu mi-am dorit sa fiu diferit , niciodată na-m dorit sa ma exclam intr-un anumit mod , toate una peste alta sau pus gresit , am fost inteles gresit .
De cand ma trezesc incep sa ma mint , spun ca o sa fie bine .
Un Apus de soare si un rasarit ,sunt povestea mea :)
Tot  : Nimic nu este imposibil ,dacă nu ştiu ceva ,nu ştiu încă dar o sa învăţ.
Fericirea : Este de o clipa , pentru un timp scurt , de nedescris , puţină.
Dezamagiri : Multe ,mai multe decat as putea scrie in 100 de blogguri.
"O viata inceputa cu Sfarsitul" ,interesant titlu de carte .
Am sa scriu continuarea , de la 9 seara cu Speciali ... am primit intrebari in genul : speciali in ce sens...
Un Om Special :) este un om iesit din comun, este o persoana cu care ai sta zile intregi sa vorbesti fara sa te plictisesti ,mai special la acea persoana esti tu ,ca stai cu ea ... In totdeauna sa te vezi cu o treapta mai jos decat aproapele tau ( asta am invatato de la prietenul meu Special ) cu cat te smeresti mai mult , cu atat cresti in ochi lui  Dumnezeu .
Termenul Special : - Fii iesit din comun . am sa ii adaug o tenta religioasa. : 
- Special (= anormal )  Cu cat esti mai anormal cu atat esti mai normal in ochi lui Dumnezeu. Nu trebuie sa razi la glume care nu iti surad ... nu trebuie sa te exclami , nu e nevoie, nu te ajuta cu nimic . Am umblat intro vreme sa fiu cel mai amuzant Baiat din scoala... Am ajuns sa fiu luat peste picior iar cand era vorba de un lucru serios eram dat la o parte . Nimeni nu ma ma-i lua in serios . Atunci am realizat ca am o problema .
O sa continu in urmatoarea postare :)
 
( Multi se intreaba dece am inceput sa ma deschid in acest blog. raspunsul : este pentru ca pot! stiu ce sunt ,ce persoana sunt si nu mi-e rusine de mine ) 


Un comentariu:

  1. "Toți trăim sub același cer, dar nu toți avem același orizont..."
    Descrierea ta,spune tot.

    p.s:Iubeste-ti rasariturile si apusurile,asa vei fi sigur ca niciodata nu o sa ramai fara nimic.

    RăspundețiȘtergere