duminică, 21 aprilie 2013

Cine sunt eu ...

cine sunt eu ,ca Domnul creatorul al pamantului,sa-mi stie numele
si sa-i pese de durerea mea?
Cine sunt eu ca lumina lui  ,sa-mi lumineze inima 
nu din cauza la cine sunt eu ,ci din cauza la ce ai facut tu...nu ce am facut eu ci pentru cine esti Tu ...
Eu sunt o floare care moare ,sunt aici dar maine plec
un val aruncat in Mare, o frunza in vant... totusi Tu ma auzi cand te chem
Domane ma prinzi cand cad si imi spui cine sunt  :
Imi spui ca sunt al tau .
Cine sunt eu ca ochi care imi vad pacatul ... sa se uite la mine cu iubire
si sa ma priveasca cum ma ridic din nou .... Cine sunt eu, ca vocea care calmeaza marea, sa ma strige in ploaie si sa calmeze furtuna din mine
 De cine sa ma tem caci sunt al tau. Tu Doamne...ma sti mai bine decat mine.

Romani 3.10,12 : Nu este nici un om neprihanit , niciunul macar. Nu este niciunul care sa faca binele, niciunul macar .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu