marți, 16 aprilie 2013

Lupta...

Lupta care o port in inima mea ... este o "Lupta" purtata de toti la un moment dat . Zambeam ca sa ascund ce e in inima mea . Ma-m saturat sa par "Extraordinar ". Am gasit intuneric in mine .... Ma rog, dar nu gasesc pace . E greu ... Credeam ca odata ce renunt la "Mastile" pe care le purtam  imi va fi mult mai usor ... Am gresit ...
Vechile obiceiuri imi vin acum dublu fata de cum veneau inainte. 
Am inceput sa privesc totul cu alti ochi dar mi-e greu. 
E greu sa "Urci cand alti te doboara"....
Cand am reusit sa ma deschid total ... am fost facut ciudat .
Ma durut .... Sentimentele vechi , traumele , supararile , mi-au revenit inapoi si ma-m intristat si mai rau. am zis :- Uite ba eu ma deschid, incerc sa fiu eu si sunt facut ciudat  ,nimeni nu e diferit toti suntem oameni dar... am invatat sa Iert si sa Iubesc . Printre lacrimi ma rog  ca Domnul sa-mi creasca Dragostea fata de aproapele meu . Incerc sa fac totul cu ajutorul unui verset dat de "un prieten " care ma iubeste ,il iubesc si imi doreste binele  , la fel si eu si ii multumesc .
" Fa totul din toata inima ca pentru Cristos "
Acest verset imi aminteste cine sunt , imi aminteste de ce am dat mastile jos , imi aminteste de suferinta mea , dar imi aminteste si de Cainta mea , recunoasterea mea fata de Dumnezeu , stiu ca sunt gresit ,Sunt un "vas Spart " care acum a fost lipit si sunt in cuptor ,Domnul ingaduie totul, ca eu sa pot invata ce inseamna sa Jerfesti ,sa Iubesti, sa Ierti , sa Taci ,sa Rabzi, Domnul mi-a dat Sentimente , eram un om fara sentimente , mi-am pierdut sentimentele odata cu Copilaria . Acum stiu cum se simteau parinti mei,cand eram nemultumitor , ei si-ar da si sufletul din ei pentru mine si fratele meu si eu scuipam pe jertfa lor si eram nemultumitor ...imi pare rau , nu am cuvinte sa ii multumesc Domnului pentru ce face in viata mea .
Ma Binecuvantat cu 2 Prieteni de la care sa pot invata caile lui.
iar saptamana trecuta Familia mea sa inmultit cu 6 membri 
Codrea Ciuculescu,
David Ciuculescu,
Andrea Ciuculescu,
Mama si Tata Ciuculescu 
Si Andrei Birtea , un Tanar extraordinar care il iubeste pe Domnul din toata inima :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu