miercuri, 1 mai 2013

Razvratirea / Rascumparare 


In ultima vreme ma-m simtit ... singur ...neinteles...parasit de absolut toata lumea , pana si de parinti mei.... Si ma tot intreb De ce eu ? Nu gasesc raspuns . am auzit ca daca lasi problemele tale in grija Domnului ,o sa se ingrijeasca el de ele . Poate nu am facut eu ceva bine ... nu-mi dau seama ... Ma tot rog ... dar fara sa primesc vreun raspuns ... 
Am ajuns la momentul in care ... am zis gata . deajuns ... nu mai vreau nimic . Ma-m saturat de toti si ma-m saturat de mine ... De ce trebuie sa ii iubesc pe toti de ce ,ca nu le sunt dator cu nimic . Toata razvratirea ma tinut pana azi dimineata la ora 10 . Cand ma-m trezit si am zis . o zi Superba , un Soare pe Cer , puterea de a ma ridica din pat . Sunt sanatos . Am aflat ce faceam eu ...
Eu le spuneam colegilor ,sa se schimbe ca trebuie , ca daca nu se schimba ajung in iad . si daca nu erau deacord cu mine , incepeam sa ii urasc , imi deveneau antipatici..... greseam enorm . Nu eu schimb omul .....Dumnezeu schimba omul , eu doar trebuie sa transmit un mesaj..... si acela e ...ca  .... trebuie sa Iubesc pe toata lumea , pe cei care imi fac rau , pe cei care ma barfesc , pe cei care nu ma plac ... Ce rasplata astepti cand Iubesti si esti iubit ? la ce folos ? Iubeste cand nu esti iubit , asta e o invatatura buna , iubeste pe cei ce nu te iubesc . Nu o sa stii ce se intampla pana cand nu incerci . Nu ai nimic de pierdut . Eu am pierdut timp ... pentru ca spuneam la ce folos ... pana cand am incercat ,si  este ceva minunat  :) am fost razvratit , dar am fost si rascumparat . Cateodata Dumnezeu te face sa te simti jos doar ca sa stii cum a fost sus , sa iti doresti sa ajungi din nou sus . e interesant cum ...
Iti e dor de o persoana doar dupa ce a plecat . asa e si cu Dumnezeu, el e cu noi pana cand uitam de el (El nu uita niciodata de noi ) si dintr-o data ii simtim lipsa ... Domnul e cu tine Viteazule .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu