marți, 7 mai 2013

 "Un Zambet :)"
  

Trasatura fetei mele ... inspira tristete...asta am auzit .
Imi place sa fiu fingur ,cand toata viata pana intr-un moment ti-ai trait-o singur , e destul de greu sa te obisnuiesti cu idea ca ,cineva poate sa-ti fie prieten .In finalul"Scoli mele" ... o sa imi ramana  undeva la 3-5 prieteni , restul sunt "Decor " asa cum eu sunt la randul meu "Decor" pentru ei ...
Important : Mai bine am 3-5 prieteni pe care sa ii cunosc sa ma cunoasca , sa ma pot baza pe ei , decat sa ai o multime de oameni in jurul tau si sa nu te cunoasca nimeni .
E interesant cum Dumnezeu ne-a creat dupa chipul si asemanarea lui ... si noi "Oameni" ne spunem uni altora ca suntem Urati ... Ne punem etichete , asta e Urat , ala are Cosuri , ala ii asa ala ii altcumva . Eu am suferit din cauza asta ... stiam ca sunt frumos , pentru ca stiu ca Dumnezeu e frumos , Oameni reusesc sa te darame cateodata ...Am incercat ceva zilele astea .... am spus tuturor in loc de salut : - Ce faceti Frumosilor ... reactia salutului normal e un "Boring " Salut ... reactia salutului incercat de mine a fost "Un Zambet " cuvantul Frumos provoaca o bucurie in interiorul fiecaruia ... A dat roade ... Cand dai Dragoste , Culegi Dragoste ?  in cele mai multe cazuri Semanam Dragoste  si Culegem Ocara , sau Ura ... Nu mai semanati cu GURA ... Semanati cu Inima . Cuvintele pot Omora un om .Am suferit si din cauza cuvintelor si din cauza comportamentului  oamenilor si prietenilor mei , dar  Drumul pe care la-m ales e greu ma asteptam la Greutati dar una e sa auzi si alta e sa treci prin ce ai auzit , experimentez lucruri noi , in fiecare zi ma trezesc diferit ......  E greu... Adevarata mea inima e dezvaluita total lui Dumnezeu nu omului ... poate mai ajutat... dar nu ma Cunosti nu o sa stii nimic pana cand nu Intrebi . Domnului ii plac intrebarile  , intreabate  :) Am citit pe facebook un citat frumos de la o prietena  M.B  :)
Capul sus! Dumnezeu da cele mai grele batalii celor 
mai puternici soldati!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu