duminică, 7 iulie 2013

Timp

Toate bucuriile se masoara in Timp ...

In ultima perioada din viata mea ... Am trecut prin niste stari ciudate .... Dar ma bucur ca Domnul nu ma uitat :) tot timpul el ma intarit , Sunt slab ... Tu cel ce in clipa asta citesti  poate esti la fel ca mine , poate esti mai tare ,( eu ma rog sa fii pe placul lui ). In perioada asta .... mai tot timpul ma ascundeam , nu prea vroiam pe nimeni in jurul meu , stateam mult in casa sau  plecam de acasa si stateam prin parc , undeva izolat .... incercam sa aflu cine sunt ... nu ma regaseam in viata ce o traiam , am risipit tot ce am primit si ma uimit cum El a continuat sa ma iubeasca ... Am vazut cum prieteni mei ma paraseau pe rand ... Ma apropiam de El , Lumea se departa de mine ... Incepeau luptele ... Ma asteptam sa fie  doar o veselie si Flori pe calea Lui .... ma-m inselat ... E o Lupta zilnica , o lupta cu tine...... sa fi mai bun , sa fi mai curat , sa iubesti , sa ierti , sa fi multumitor ...Am invatat ca  Oamenii sunt Oameni ... o sa te dejamageasca daca ai asteptari mari de al ei  ... Iubestei pentru ceea ce sunt si nu ii ura pentru ce au fost .... Ei o sa te judece ,inainte sa te iubeasca , am invatat sa iubest si sa ma smeresc  in aceasta perioada , nu pentru oameni  ci pentru El , am invatat sa pretuiesc  tot ce am ... Dumnezeu nu ne e dator cu nimic , dar ne dariueste totul . 
"Si ce ar folosi unui om sa castige toata lumea daca si-ar pierde sufletul" Matei 16.26

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu