luni, 4 noiembrie 2013

Mandria

In zilele de azi oameni se schimba tot mai mult si mai repede. Unele trasaturi de caracter care nu erau onorate inainteazi sunt la vedere , iar lumea se laudă cu ele . Una din aceste „calităţi” este mândria .
 Deoarece „Toată Scriptura este însuflată de Dumnezeu şi de folos ca să înveţe, să mustre, să îndrepte, să dea înţelepciune în neprihănire, pentruca omul lui Dumnezeu să fie desăvîrşit şi cu totul destoinic pentru orice lucrare bună.” (2 timotei 3:16-17), voi apela şi în acest caz la Biblie ca să vedem ce spune ea despre mândrie .
 vreau să scriu despre atitudinea lui  Dumnezeu faţă de mândria oamenilor , precum şi despre rezultatul mândriei .
Pentru început trebuie să ştii că ….
  Dumnezeu urăşte mândria , deci trebuie să o urâm şi noi 
Mi-am dat seama in ultima vreme ca sunt foarte mandru.
E pacat... imi pare foarte rau , din cauza mandriei am pierdut Prieteni, am pierdut mult , ma-m pierdut pe mine dar cel mai important la-m pierdut pe Dumnezeu.
Ma-m numit perfect, ii tratam pe toti de sus, ma credeam mai important ca ei , credeam ca eu am ceva in plus fata de ei , eram arogant cand defapt eu nu aveam nimic... Sunt un tip ciudat , nu inteleg multe , ma dau destept chiar daca stiu ca am gresit .... incerc sa ma scot din ori ce situatie,nu accept vina , sunt fricos...mi-e rusine de ce sunt ... de ce am devenit .Credeam ca ma pot schimba eu , ca o sa devin o persoana mai buna , ca o sa fiu bun ca o sa fiu darnic , ca o sa fiu asa si asa si asa ... eu , eu ,eu ...Dumnezeu a pregatit oameni in jurul meu care sa ma ghideze , sa ma pregateasca , Dumnezeu se descopera prin Oameni .Eu i-am alungat pe toti din jurul meu , prin modul meu de a fi. Spuneam ca sunt schimbat ...nu eram schimbat credeam ca sunt schimbat , stiam ca trebuie sa sufar ... nu eram pregatit eu vedeam doar suferinta nu si "lumina de la capatul tunelului" nu am reusit nimic decat sa ma mint .Nu sunt o marturie buna ...sunt o marturie de "rahat"  si acest lucru este foarte dureros.
Nu pot spune ca ,sunt schimbat , pot spune ca am renuntat la mine si acesta este un pas important. Am renuntat sa fiu eu pe Primul loc , am inceput sa ma umilesc , cateodata mi-e greu .... dar am un exemplu foarte puternic care ma motiveaza .E o lupta continua cu mine dar biruiesc prin El.
Asta sunt eu , am multe defecte , sunt om ... spun ca ma pot schimba dar ma mint , nu eu ma schimb El ma schimba :)
 Accepta ,Iarta ,Iubeste.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu